خانه / بازاریابی / بازاریابی درون گرا / سیستم های E-Pay / تفاوت میان پرداخت به ازای کلیک و هزینه به ازای کلیک

تفاوت میان پرداخت به ازای کلیک و هزینه به ازای کلیک

        پرداخت به ازای کلیک یا PPC به یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین گفته می‌شود که تبلیغ‌دهنده به ازای هر کلیک مبلغ مشخصی را پرداخت می‌کند. شما هنگامی به ازای هر کلیک، مبلغی پرداخت می‌کنید که شخصی به یکی از محصولات و یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید، نیاز داشته و روی تبلیغات شما کلیک کند.

        هزینه به ازای کلیک یا CPC یک کمیت است و می‌توان آن را از دو جنبه بررسی کرد.
پیشنهادی به مبلغی گفته می‌شود که شما مایل هستید آن را پرداخت کنید تا روی تبلیغات شما یک کلیک شود.
هزینه CPC به مبلغی گفته می‌شود که شما برای نتیجه تبلیغات خود پرداخت می‌کنید.

منبع: پلیس فتا

این مطالب را نیز ببینید!

بازاریابی تاثیر گزار

بازاریابی تاثیرگذار ٬بازاریابی های مشتری مدار هستند آیا میخواهید بیشترین بازگشت در بازاریابی خود را …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =