خانه / آموزش SEO / بازاریابی محتوا- Content Marketing

بازاریابی محتوا- Content Marketing

نقل قول معروف بیل گیتس (موسس مایکروسافت) را شنیده‌اید که در آن به مهم بودن محتوا و بازاریابی محتوا اشاره شده است:
“محتوا، حاکم است!”
این گفته بیل گیتس کاملا صحیح است؛ اما محتوایی که برای آن بازاریابی صورت نگیرد، مثل پادشاهی می‌‌ماند که تاج بر سر ندارد. این پادشاه بی تاج توضیح بازاریابی محتوا را توجیه می‌کند. بدین‌ترتیب به این موضوع می‌پردازیم و عنوان می‌کنیم که به این واسطه می‌توانید به چه اهدافی برسید؟
ازاریابی محتوا این روزها برای کسب و کارها ضروری است، چه شما در دامنه B2B یا B2C کار می کنید.
به آمار زیر از موسسه بازاریابی محتوا نگاه کنید:
90٪ از سازمان های B2C بسیار / بسیار متعهد به بازاریابی محتوا هستند، و 88٪ از بازاریابان B2B موافق هستند که بازاریابی محتوا بخش مهمی از برنامه های بازاریابی آنها است.

چرا بازاریابی محتوا بسیار موثر است؟


هنگامی که شما استراتژی محتوا را برای پیگیری مراحل مختلف سفر خریدار خود نقشه می گذارید، محتوای مفیدی ایجاد می کنید که مخاطبان شما دوست دارند آنها را بخوانند چون مشکلاتشان حل خواهد شد.
این در نهایت اعتماد ایجاد می کند و نرخ های تبدیل را افزایش می دهد.

با اتخاذ استراتژی های بازاریابی محتوا برای راه اندازی، می توانید:
  • افزایش دید برای نام تجاری شما
  • ایجاد روابط پایدار با مشتریان خود
  • آگاهی از نام تجاری و شناسایی نام تجاری را افزایش دهید
  • ساخت اعتبار و اقتدار
  • ایجاد رهبری فکر
بازاریابی محتوا به عنوان یک جایزه اضافه شده از تلاش های SEO و SMO شما پشتیبانی می کند. محتوای بیشتری برای وبلاگ وب سایت شما و پست های رسانه های اجتماعی خواهید داشت.
شما باید به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا به ندرت نتایج سریع ارائه می دهد. قبل از اینکه متوجه نتایج بازاریابی محتوا شوید، زمان لازم است. اما تأثیری که ارائه می دهد طولانی مدت است.

منبع: shanebarker.com

این مطالب را نیز ببینید!

چهار روش تولید بهترین محتوا

همزمان با توسعه استراتژی بازاریابی‌ محتوا ، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، بازاریابی  است. زمانیکه ما …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =